slide show

Nattinatti!

Skriver om framridningen på ludde gick imorgon även ridpasset med Pina! :)
Imorgon ska jag rida Pina på banan, på fredag kanske jag ska till BodaBorg med min Bror,Clara, och Feliiiiiiiix! :)
Kulkul! Men bara kanske! Åker dit på kvällen och gör något roligt med Pina isåfall kanske lite Lydnad på backen så hon lyssnar på mig hat tänkt göra det 1-2 gånger i veckan så hon får respekt för mig, hon ska stanna när jag ber om det OSV! Även börja 1 totalvila varje vecka och 1 dag när man skrittar ut 1-2 på banan ett dressyr/markarbete och ett hopp, de andra 2 dagarna skogen och 1 dag på fältet bara ligga i en lugn galopp, och jobba kondis! Vad tror ni?

Köpte nya saker idag! Allt på bilden plus ett rosa halsband med stenar till daphne bild på den imorgon!
Allt det kostade 307;-
Pannbandet: 199:- strl cob, brunt läder guldiga stenar.
Stigbygel plattorna: rosa strl: dam, 59:-
O halsbandet: rosa med silvriga stenar 30cm


Kommentarer
Postat av: Esther

Daphne är så söt! :)

2012-08-16 @ 08:13:50
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback