slide show

Stugan

Sitter här och har det bra i våran stuga! Har precis fikat lite och bara myst, idag red jag på förmiddagen sen åkte jag hem och packa lite och nu sitter jag ju här :) 
 
Blondie red jag på banan hon gick super bra, kortade galoppen och flyttade henne massor. Hon gick i stadig form och jag jobba mycket på att hon skulle lyssna och vänta på något nytt, hon flyttade super åt höger men mindre bra åt vänster så jag jobba mycket i vänster.. Hon fick gå utåt ställd och sen inåt ställd igen! Är verkligen jättenöjd!!  
 
Mamma och jag har skrivit en story om mig och Blondie, från dag ett till nu! Kan inte säga mer än att jag har gråtit hur mycket som helst, jag har tänkt och tänkt och tänkt lite till, tårarna har sprutat! Ni kommer få läsa den i olika delar då den är väääääääääldigt lång, del ett kommer på måndag/tisdag sen får ni en del varje dag! 
 
// Josse
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vem har gjort eran design? Om det är någon av er. Då villa kg supergärna!!! Ha en! Jag är kär i eran design och header! Snälla om någon av er har gjort den. Så vill jag ha en :)

Svar: en kompis till oss! :)
Josefin Boman

2012-08-10 @ 11:07:05
URL: http://bellenns.blogg.se
Postat av: Isabell

Suuuuper tacksam för svar! Ni kan svara på min blogg i en kommentar :)

2012-08-10 @ 17:47:02
URL: http://bellenns.blogg.se
Postat av: Isabell

Suuuuper tacksam för svar! Ni kan svara på min blogg i en kommentar :)

2012-08-10 @ 17:47:03
URL: http://bellenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback