slide show

Dålig uppdatering

Hej alla bloggisar! Ingen uppdatering från mig pga dålig täckning! Imorgon eller på måndag kommer bildbomb och ett JÄTTE inlägg om allt och inget.. Litet inlägg om min och Blondies utveckling samt mål och del-mål på det här året och lite framöver! SM you know! Känns som att Blondie har skjutits ur en kanon och bara visar vad hon går för just nu.. Har en ponny som säkert kan gå MSV iaf! Kan inte säga att jag satsar på SM med henne men innan hon säljs ska hon hoppa MSV, mer om alla känslor osvosv på måndag, missa inte! Läs om vårat 1 och ett halvt år tillsammans, känsligt..! //Josse


Kommentarer
Postat av: Amelia

Hej!
Rösta på min systers bild i en fototävling och du blir länkad imorgon! Om du även gillar bilden följer jag dig på Bloglovin också !!
LÄS MER HÄR -- > http://amelias.devote.se/category/971534/roesta-och-du-blir-laenkad_505159.htm

OBS! DU MÅSTE KOMMENTERA INLÄGGET, INTE BARA SVARA PÅ KOMMENTAREN:D :D
Ha en bra dag 

2012-07-28 @ 14:04:53
URL: http://amelias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback