slide show

Film från pay and jumpen! :D

 
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Anni oveson

Du rider verkligen mjukt och fint! :)
Gillar hästen också, vad är det för något? :)
Väldigt snygg färg på den :)

Svar: Tack så jätte mycket! :'D jag blir så glad att få höra det, :''''D Det är min mammas storhäst, jag har fått låna han på en pay and jump nu och det gic super, så ska debutera 1 m med han oxå, han är en 11 årig valack, efter Silber see, och någor mer, :p Han heter Silber Dime, har tävlat upp till 140! :)

Min egna c-ponny håller jag på att kvala ung-ponny SM till :D
//Emma! :D
Josefin Boman

2012-07-28 @ 16:56:40
URL: http://teamoveson.blogg.se
Postat av: Diana

Svar på kommentar: Har inte skrivit något om att h*n tar hårt i handen! Det är för att visa pessoa bettets verkan när man tar i bettet över huvudtaget, det visar att det inte finns något stopp när man tar i bettet. Som du ser på bilden så fortsätter det bara att vrida sig, det är det som bilden visar.

Mvh Diana.

2012-07-28 @ 17:20:31
URL: http://community.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback