slide show

Hittade..

.. ett inlägg av Emilia (Arhamiz ena fodervärd) och jag kan bara säga att det är de bästa man kan läsa, jag som äger denna ponny och upplevt exakt samma kännsla, hur kan en ponny vara så!? Han betyder mest av allt! Käraste ponny! Alla våra minnen tillsammans, precis allt minns jag, som om det va igår! Jag älskar honom av hela mitt hjärta och jag vet precis hur det känns, det är helt otroligt att en hästa kan vara så som du är, Arhamiz jag älskar dig! <3
 
INLÄGGET --->
 

Arhamiz, jag älskar dig.

Ingen kan förstå hur mycket den här ponnyn betyder för mig. Han har liksom fått mig att verkligen fatta så mycket saker, alltså man kan inte förklara. Han är så obeskrivligt bra! Bara hans blick får mig att må bra, allt han gör får mig att må så jävla bra. Jag skulle aldrig svika honom, ALDRIG! Även om jag ska skaffa egen häst nu kommer jag inte att dissa honom, aldrig i hela livet. Han har lärt mig så jävla mycket och vi har lärt oss så mycket tillsammans. Alltså åhh.. ingen fattar, ingen gör det. Den här ponnyn betyder världen för mig och om han försvann skulle hela min värld rasa ihop. Jag skulle aldrig klara mig utan honom, alltså på riktigt så skulle jag inte det. Vi har haft Arhamiz i snart 7 månader, alltså det känns som vi haft honom i en evighet.
 
Arhamiz gör så jäkla mycket för mig även om han bara står och tittar på mig med sina fina ögon. Alltså ingen kan förstå hur mycket den ponnyn betyder för mig, ingen kan verkligen förstå. Jag är fast vid honom, han är bäst. Alltså vad skulle jag göra utan dig killen? Skulle knappt ha någonstans att ta vägen. Du får mig alltid att må så jävla bra även om allt känns skit. Du torkar mina tårar, alltså du är så underbar. Många säger att dom önskar att hästar kunde prata, visst önskar man det. Men med Arhamiz, alltså man kan prata med honom och det ser verkligen ut och känns verkligen som han lyssnar. Han finns alltid där, jag älskar dig killen och har gjort det från allra första stund.
 
Hennes blogg hittar ni HÄÄÄR !
 
// Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback