slide show

Hoppas ni orkar läsa hela!

Tänkte göra ett Lååååååång inlägg nu, kommentera vad ni tycker,
 
Vad är skillnaden på bloggar?
 
Jag vet inte varför men jag tänkte skriva till ER vad jag tror.
 
Jag tror att det är för att vissa bloggare kämpar allt som har för att få 10 unika under 1 dag..
Vissa skriver 1 inlägg per dag, och har 20-30 st unika per dag, varför?
Jo kanske för p.g.a bloggnamnet, vissa namn kan vara krångliga att komma ihåg, stava, osv..
vi (jag och josefin) tycker att vi valde ett bra namn, smsatsande, enkelt att komma ihåg, iaf för dom som satsar till SM, osv, men tar man nåågot jätte låååååååång och krångligt kanske folk bara tittar på bloggen om man länkar den..
 

Vi har oxå en stor hjälp på traven på våran blogg, vad?
JO, Facebook, det finns massor av sider som man kan länka sin blogg på, och detär super, det ger oss säkert 75% av våra läsare, och resten av kontakter, kompisar, osv
 
Om man har en blogg med kanske 300-600 unika läsare per dag, kanske man har haft en liten blogg, som kanske bara har haft 10-15 läsare per dag, men verkligen lagt ner tid, och energi på att få sin blogg stor!
 
Ni kanske har hört talas om Nellie Berntsson?
Hon hade ingen jätte stor blogg för 3 år sen?!
Folk tror att hennes blogg blev känd genom ponnyakuten osv
 
Och HÖÖKS, hon hade kontrakt med dom långt innan ponnyakuten, och hon är värd sin blogg, hon har just nu 3 hästar, iof är inte alla hennes men ändå, hon levererar hela tiden och är en stark person som verkligen ger allt för sin blogg, visst vissa dagar är hennes uppdatering, MEN, ja ett STORT MEN, det händer inte ofta att det är dåligt uppdatering,
 
jag har en bit kvar att skriva, så läs vidare vettja!
 
 
Jag ska nu berätta om min och josses blogg!!
 
När vi startade bloggen sa vi:
-OMG! vi har haft 6 unika idag!
och va jätte glada för det, nu sitter vi här och har mellan 50-100 unika per dag, varför?
 
Vi har kämpat med denna blogg, fick  grymt snygg header!!
Ni har ingen aning hur många tårar och glada miner som ligger bakom denna blogg.!
 
Vi älskar när ni kommenterar, och visst vi har börjat fått några elaka kommentarer, men helt ärligt, dom bara rinner av oss, vi bryr oss inte om dom, skulle ni skriva tips, klart vi blir glada!!! vi skulle ADLRIG bli arga på er!
 
Vi hoppas verkligen att ni nu VÅGAR kommentera med erat egna nanm, egna mailadress, och gärna eran blogg, vi blir mer besvikna på dom som kommenterar anonymt elakt, än med namn, det kan vara min bästa vän som skriver elakt men med namn, då kan jag bara fråga
-vrf, skrev du så?
och få ett ÄRLIGT svar tillbaka, jag blir glad om jag får veta andledningen till varför du/ni skriver den kommentaren..
 
 
Vad var det mer? Jo, juste!
vad tycker ni om våran blogg?
vad ska vi göra?
Vi kan redan nu avslöja att det kommer vara en tävling på bloggen!!
 
Men ska vi ändra på något?
1: hiss/diss?
2: this or that?
3: dagens blogg?
4: veckans blogg?
5: bloppis?
6: videoinlägg?
7: nått om våra hästar?
8: frågestund?
9: veckans bästa kommentar?
10: Tävlingar?
11: veckans failbild?
12: Vill ha det här.. ?
 
ja vad vill just DU/NI ha, kommentera med det ni vill ha,
vill ni att vi ska ha txp: tävlingar kommentera, siffran, alltså
10
vill ni även ha this or that, skriv också till siffran
2
, eller bara det ni vill ha,
ge oss förslag, mera film?
!!
kommentera vadni vill ha?! :D <3
 
Emma ochJosefin
skriven av : Emma
 
Jag o danne
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida-

Snygga bilder!

Svar: Tack, Tack! :D
Josefin Boman

2012-07-10 @ 22:36:49
URL: http://fettawesome.devote.se
Postat av: Anna

Hehe, lite kul att ni kommenterade på fb inlägget .. För jag läser redan eran blogg! :D
Men jag tycker i vilket fall eran blogg är väldigt bra! Och ni har en grymt snygg design och super hästar! :D

Svar: hej, haha okejj, va kul att höra, hoppas du fortsätter läsa den! :D <3 kram
Josefin Boman

2012-07-10 @ 22:39:09
URL: http://mirakelponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback