slide show

nya klassen :)

nu är jag hemma, har hämtat ut kläderna oxå, dom var skit fina! :) bild kommer om ni villse dom? :), pina gick ca 45 min i skogen sedan, hoppade vi komination på banan, 1 m, hon hoppade det super, hon har haft det svårt med kombinationer, men hon fixade det super, känns tryggt till på torsdag :D<3
finaste hjärtat <3
sitter även o chattar just nu med min blivande klass kamrat, som heter Gustav Arvidzon, väldigt trevlig människa, tror/hoppas alla är trevliga, kommer väl träffa hela klassen på onsdag, blir väl kul, men jag kommer vara dampig, eller helt stumm, jag hatar att träffa nya människor som typ skakar hand o sånt det värsta jag vet, så jäkla pinsamt, men hoppas att det går bra :)
imorgon så¨blir det skola, sen in till stan med sandra (om hon är frsik) ska köpa det som är kvar till skolavslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback