slide show

Berättar lite..

Nu känner jag att denna bloggen är "död" ingen "rejäl" uppdatering ifrån mig iaf, känner mig så "förvirrad" eller vad man ska säga, nästan mer förvånad.. Så därför har jag inte bloggat plus att en massa mer har hänt.. :/
Så har därför ibte har varken tid, ork, lust, osv ATT blogga, kan iaf säga att jag i övrigt mår bra, nya skolan är tipptopp trivs super bra!
Men tror jag ska FÖRSÖKA blogga här lite igen, men då vill iaf jag att vi båda (josse och jag) bloggar då det är mer fart i bloggen då, statestiken har väl iaf varit ok med tanke på att ingen har uppdaterat rejält.
Men jag ska försöka göra iaf 1 om dagen.. Imorgon är det ju lördag så tänkte fixa lite tidsinställda och lite historier om mig, mig o pina, roligaste/tråkigaste med pina osv, ska försöka, kommentera gärna förslag på this or that, hiss/diss eller sånt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback